Wednesday, April 30, 2008

love sparks!!love..perhaps??

aku perasan kalau iklan cornetto mesti ada unsur cintan sikit. ala-ala sweet gitu..menghiburkan aku saje..hiburan kat malaysia, aku ini buta seni.atau sebenarnya aku tidak berapa ambil tahu sangat.cuma aku dengar untuk pengetahuan am dan ear candy dalam kereta.

tapi kalau lagu aiskrim gita dan dafi itu semua orang pun tahu, kan?yalah masuk tv masuk radio takkan la tak tahu kot eh.

cumel betul gita tu.

semalam aku dan dia makan-makan aiskrim.masa beli aiskrim cornetto tu en.cashier tu bg cd free.cd cornetto love sparks, ada lagu gita dan dafi..hehe tak kisahlah lagu gita dan dafi pun.okei ape.ni yang nak berangan naik basikal ni.pastu langgar2 orang.tukar2 tayar.

koh koh koh.

10 comments:

me3n said...

ey? dpt cd free? biau pembetulan?

Ruby League... said...

min nak la tuh!

rucAlica said...

cik adik,
mmg dapat cd free la.original taww.tapi hanya jika ko belanja aku cornetto hahah

rucAlica said...

panadol,
ko pun nak ke?
minat dafi baik punya ye?

sHafiq said...

cik adik..?ahahaahahahah..knpe cam lawak je panggilan manjamu itu..ahahaha..panadol nak juga yer?panadol baik punya..ahahaha

rucAlica said...

shapik,
jgn risau ko akan ku bagi pinjam.
nak bern pun boley.
baik punya!!!
koh koh koh

Ami said...

err..kalau langgar motor dapat bonceng Gita tak?
Sebut pasal iklan, aku suka betul kalau iklan lagu duniamu tv3 tu (yg ada budak cium kiss tv),part ada 3 girls tarik selimut tu. Sungguh cute!

rucAlica said...

ami,
kalo langgar moto setel balai jelah.
aku plak suke iklan deoderan yang 3 girls gedik2 joget depan webcam.hahah kiut kan?

Ruby League... said...

iklan dioderan? o... yg tgh tu macam lisa! i mean bau dia! hahahahaha

rucAlica said...

panadol,
kamu ni tgk iklan deoderan pun teringat kat aku ke?
he he he