Saturday, April 5, 2008

semalam

hari ini boleh tak aku cerita pasal cerita semalam? sebab hari ini bakal tak menarik.kena training java sampai malam.
leceh betul.
boleh la ye cite pasal semalam.
tapi sebelum tu kena tulis sikit pasal hari tu.
hari itu aku terserempak dengan ex boyfriend aku dengan seorang perempuan dekat the curve..tapi tak sempat nak hye hye dengan dia..dia pun tak perasankan aku.

sebenarnya dah setahun aku tak jumpa, jadi agak terkejut la kan terserempak dengan dia.lagipun kami dah lost contact.apa yang boleh aku katakan ialah dia masih kelihatan macam dia yg dulu, manis.(erk memang x bf aku ni manis orangnya).nampak bahagia aje jadi aku tak berani nak tegur..

rupanya dia dah pun bertunang.itupun sebab aku buka friendsterpage dia.

masa tau dia dah bertunang, aku rasa sangat semacam.sebab aku teringat zaman2 belajar dulu, susah senang sama2.sangat semacamlah rasanya.

anih kan?

itula cerita semalam..
dah pun berlalu.
tapi ia ada permulaan tentang sesuatu.
semalam aku dapat kawan baru.
;)

10 comments:

me3n said...

yang da lepas tuh lepas laa. tgk yang ade depan ko (contohnye ku, ku bilang contoh!)

Anonymous said...

lica..harap bertabah..
sob..sob...:(

nhanania said...

nape nk ingt yg lama kalo da adede yg br.
bkn ko da ade bf br ker?
adee org cite kt aku laa.
heheh..

sHafiq said...

ad3ck
-kenapa ko lak jadi contoh..ada pe2 ke?ahaahah..

lica
-benda yg lepas biarlah jadi kenangan terindah dalam lipatan sejarah kita dan jadikan ia sebagai cabaran utk kita teruskan perjuangan di masa akan datang..=)

rucAlica said...

adek contohmu begitu bertauladan...ewah3!!

rucAlica said...

ruru aku dah okai la..itu cerita lama aje tu :)
tq ruru!!

rucAlica said...

nhanania bukan aku nak ingat, cuma teringat.itula anih betui lah.
er jangan dgr sangat khabar-khabar angin tu hahaha

rucAlica said...

terima kasih shafiq q.
ko lah jiran ku yang baik!!!
t aku belanja ko kikapoo

Zaid said...

Min
Ooo.. contoh e? Banyak-banyak manusia nak dijadikan contoh, diri sendiri jugak dinobatkannye. Masuk bakul naik lif la ko ni.

Syafiq
Kopun jiwang sebenanye, baru aku tau. Oooo.. ayat baiyek..

Nani
Ko ni macam-macam tau e? Ni yang aku takut ni. Ape yang aku tak tau ko tau e? Banyak spy ko ni.

Lica
Biase la tu. Kalau kite jumpe ex kite mesti rase macam jantung kite disentap-sentap. Nervous tak tentu pasal, jantung berdebar-debar. Benda-benda yang kite ingat dah lupe, tibe-tibe teringat balik. Nak tegur dia pun rasa takut sangat. Tak best sungguh perasaan tersebut. Tapi nak buat camane. Kalau aku aku cepat-cepat pegi tempat lain dengan kontrol hensem. Kalau tengah sakit perut pun buat muke macho jugak sambil buat-buat tengah carik baju walaupun kat kedai kasut

rucAlica said...

macamne nak kontrol hensem sbb aku tak hensem??manis tu ada la koh koh koh..yang part buat2 carik baju itula yang aku buat aritu.

ps: zaid ni byk pengalaman ni!kalo tgh buat2 carik baju tu mungkin dia sedang kontrol macho hahah