Wednesday, April 9, 2008

bercuti

tiada enty untuk bercerita pasal janji yang cuma tinggal janji.jangan harap!
cerita lain, certa lain.

adakah anda pernah mencabut belang pada badan harimau??
he he he.
semalam bual2 dengan kawan baru ku.macamana boleh berkawan dengan seekor harimau ni entahlah.tapi harimau tu taklah garang macam yang aku sangka..
muka je byk belang koh koh koh (agak2nya dia jumpa tak blog aku ni)

okey marilah tulis perkara sebenar yang aku nak tulis.
mm aku sebenarnya teringin nak pergi bercuti.takyah jauh2 pun takpe.kan best dapat pergi berjalan melihat awan...awan kat tropicana ni tak best lah.banyak yang hitam-hitam dan kelabu.semua tak membentuk apa2..aku nak lihat awan yang putih2 gebu tu.yang boleh buat aku pening meneka bentuknya.

kawan kawan apelagi.
jom lah kita bercuti.

6 comments:

nhanania said...

ko baring kt padang bola pun ko da bleh tgk awan2. huu teringt zmn sekolah baring2 kt padang.

Zaid said...

mase sekolah baring kat padang bola. dah keje, kite baring kat parking lot pulak e? hahaaa...

rucAlica said...

nani : eh sama la aku mmg suka baring kat padang sekolah...best gile

zaid : eh takkan kita sume nak baring2 tgk awan kat parking lot??gile ke ape..koh koh koh

rucAlica said...

ohye jadikah plan kite sume ni?
kita, pekerja xybase yang nak bercuti bersama tu..

me3n said...

da kerja, kite baring dalam bilik bos lagi sesuai mungkin?

rucAlica said...

hah!
macam biase buat je adek ni..ko buat apa baring2 kat bilik bos ni