Friday, April 18, 2008

percintaan di secret recipe

pasal pengangkutan awam.

yang mana aku gunakan setiap hari untuk bergerak.siapalah aku tanpa public transport..susah btl dapat teksi pagi tadi.kan bagus takyah naik teksi, tren, bas rapid dan sbg nya.takpayah kisah panas lambat dan kena hujan.dahla selalu tersilap naik.hari tu aku tersilap naik tren (aku tak tau kemana,tapi destinasi sebenar aku ialah ukm).lepastu tak tau aku di mana.pening2 lalat kejap.haha teruk gila digelakkan asma.

banyak2 benda dalam dunia, kenapa aku paling takut nak bawak kereta??rasa nak buat tanda L dengan tangan di dahi sendiri aja.terasa loser sgt.. :(

ok sekarang kecewa dengan diri sendiri.

haritu farewell ziela toing2.sedih aja aku rasa.pastu semalam pula last day kumar.makan tengahari dengan kawan-kawan opis.makan kat resipi rahsia :) aku suka kek.jadi lupa pada masalah.sedap n sweet.lebih kurang macam rasa hati orang sedang bercinta kut mungkin?he he he.oke la tu.bolehlah aku menumpang merasa sweet orang bercinta kan?

sedikit cerita ceriti last week..

minggu lepas ada annual dinner.semua orang cantik2 (semua budak meja aku kontrol2) dan makanan pun sedap (kecuali itik.tak suka!) apapun terima kasih bos sebab aku dapat door gift mp3 player dan cabutan bertuah coffee maker.
anda x jeleske he he he

4 comments:

sHafiq said...

hMMmmmMMmmMMMmmmmmmm..=P

rucAlica said...

ape yg hmm hmm tu?
tgh mkn kek ke tgh bercinta?

Ruby League... said...

lisa.. ader org skodeng kamoo ker? jom kita skodeng beliau pula!. hehehehehe

rucAlica said...

bereh panadol!!
kita saling sekodeng menyekodeng dengan beliau.