Friday, April 11, 2008

virus-virus firus

semalam aku malu..turun-turun bas aku boleh tergolek cat kat depan lien hoe.sakit pulak tu.malu pulak lagi kena gelak..rasa nak buat2 pengsan aje sebab dah malu sangat.heheh..pagi ini pulak aku sakit perut muntah-muntah.tak larat nak pergi keje. tapi virus ini harus diperangi jugak.sebab kat pejabat banyak kerja yang nak disiapkan :( takpelah kang kalau tak larat sangat aku MC aje.
jaga awak en.virus..saya takkan lepaskan awak.
mamat2 sebelah saya yang hensem,bolehkah awak semua siapkan OR saya ni?


ohye blog aku dah terkantoi dengan rimau.cabut belang kat badan baru tau.

14 comments:

sHafiq said...

mamat2 hansem ek?ahahahah...ak antara mamat2 tut..ahaahahah..(bagus tul wat pengakuan ekslusif ni..)..tapi..xnk tolong ko siapkan OR leh?eheheh

rucAlica said...

ni pengakuan berani mati ni!hehe tak kire tak kire kena tolong gak.

Zaid said...

ape? hamsap? syafiq memang hamsap. terang-terang die mengaku, makneyne dah tahap kronik dah tu

rucAlica said...

aish aish takpe shafiq bia aku bekap ko.zaid kucing ni nak kena ni.biase die.

sHafiq said...

zaid
-owh..hamsap ek?mane ko ak hamsap..?bercerita melalui pengalaman ek?ahaahahahaha...=P

me3n said...

siape yang gelakkan ko? jahatnye. kalau ku naik bas sekali ngan ko and nampak ko tergolek ku pong akan gelak ehehe.

siape ade bekas muntah? ku nak pinjam lepas bace komen pertama.

rucAlica said...

oi adek suka nye dia!ko nak kena tulah aku ke ni.nnt aku kasi pinjam bekas muntah.ko turn after zaid

sHafiq said...

ad3ck
- tu lah, orang dah suruh amik biskut kat erme, jual mahal, kan dah muntah2..ke ko muntah sbb menda lain..?mungkin rasa nak muntah lepas Dr tu geletek ko, atau mungkin ada insiden lain berlaku lepas Dr tu geletek ko..ahahahaha..=P

rucAlica said...

hey ape geletek2 ni.shafiq dan adek ni bemesra-mesra katsini plak.
behave pliss

Zaid said...

boys, boys... behave please. nak geletek-geletek, sila carik tempat yang tertutup sikit e?

lica
kenape aku pulak yang kena, siannye aku

syafiq
bak kata min, tiap kali aku baca komen first ko tu, aku akan rasa cam nak keluar balik roti canai pagi tadi

rucAlica said...

itula derang ni aku sebagai perempuan rasa segan plak.he he he..

eleh zaid kunun2 roti canai padahal ade sirap, nasi goreng, dan karipap.sume dah dikumuhkan plaktu.

me3n said...

shafiq, tah mende ko kerepek neh?? *tak tau tak tau*

zaid, jangan nak pura2 hero pulak kat sini ahahahaha.

rucalica, malu malu dok ulu, segan segan dok jamban.
tapi kalau malu tapi mau, bagitau aku. ahahaha jk.

rucAlica said...

adek..
er ape maksud pantun tu?
mana ade aku malu tapi mau.
pasal shapik kerepek tu mmg betul tapi zaid hero tu salah.
zaid kucing.

sHafiq said...

ad3ck
- bro,ak takde kerepek pn..jab, sejak bile merepek jadi kerepek..tapi kerepek sedap woOo..uhuhuh..=P

zaid
- btul kata min, jangan nak pura2 hero pulak kat sini..=P