Saturday, May 3, 2008

selamat hari pekerja dan selamat hari jadi heng

pertama kali aku bercuti sebab hari pekerja ialah semalam.hari cuti melayan adik2 main taman.naik eye on malaysia.makan aiskrim seringgit.tapi tak dapat cd gita pun.dengan beli mangga cucuk2.rasa macam jadi budak2 semula :)

2, 3 hari ini aku rasa aku dah pulih.
serius.
dah tak nak sedih sedih lagi.
tak nak monyok monyok menung monitor.tak nak rasa macam separuh mati.

kawan-kawan,
mungkin anda semua boleh tolong saya.

oke ini bukan nak mengampu, sebab mungkin mereka2 ini tak sedar pun mereka ada dalam list.tapi samada mereka sedar atau tak, ada beberapa orang yang buat aku gembira akhir2 ni..apa mereka buat ni?

1.mereka tulis cerita2 dalam blog dan buat aku baca
2.mereka masak talapia goreng kicap!
3.mereka temankan aku breakfast, lunch,dinner,supper
4.mereka makan aiskrim dengan aku,
5.mereka ajak aku tengok wayang/berjalan-jalan

6.mereka bluetooth mp3 the cure,
7.mereka call masa aku menangis sepanjang malam,
8.mereka hantar email sweet,
9.mereka buat kelakar dari 830 sampai 530,
10.mereka ini buat aku terhibur saja!!

(mereka kata ganti nama diri ke tiga, bukan kata kerja tau)
jadi tak ada sebab untuk aku rasa separuh mati lagi.mereka tak sedar sebenarnya mereka menolong aku...

to mend my broken hart.
he he he

jeles tak aku ada mereka?heheh.aku sayang sangat dengan mereka-mereka ini.mmmwah!!

13 comments:

sHafiq said...

mereka..?mereka..?eheheeheh..cayalah mereka..merekalah yg mereka suatu rekaan utk mereke reka dalam rekaan mereka itu..ahahahaah..=)

Ami said...

Seorang lagi penulis blog yang sedang bersedih. Blogosfera sedang bersedihkah?

rucAlica said...

shafiq,
dah aku katakan mereka bukan kata kerja lah!
grr..


ami,
betul.tapi ini takkan lama :)

Ruby League... said...

siapa? nak kenal!

rucAlica said...

panadol,
aha..panadol nak berkenalan dengan mereka2 aku.jage-jage!

kasut-gombak said...

aku dalam kategori mereka kah?

rucAlica said...

kasut,
ha pandai pun!he he he aku telah mempergunakan ko selama ni

Ruby League... said...

Siapa2?

rucAlica said...

panadol,
mereka ramai ni.nak kenalkah?takmo aku jeles nnt

Ruby League... said...

huk aloh... mereka ni masih bernyawakan?... hehehe

nhanania said...

aku pun terpinga2 sapekah mereka2 tu?
yang pasti panadol7e pasti sgt rindu kan mereka2 tu..

rucAlica said...

nhanania,
er ko pun antara mereka2 itu (huu malunya saya)
betul!panadol dah menyesal dgn tindakan berenti x*b*** tu

Ruby League... said...

Menyesal? haha....