Wednesday, May 28, 2008

tagged by shapik kerepek

aku telah di tag oleh shapik.byk keje ni.tp nak buat la menda ni kejap.hehehe

LIST OUT TOP 5 PRESENTS YOU WISH FOR & THE REASONS FOR YOUR CHOICES

aku nak present yg murahje.sebab kalo mahal mesti tadek sape nak bagi.ok kite mula dari tempat ke 5 dulu ye.

5. aku nak selipar roxy yang anyam2 mcam tikar tu.i'm not wearing heels anymore.sebab sekarang salu sakit kaki.ataupun nak kasut nike jalan2 yang bintik2 tu??konfiusnye.tapi erme dah beli dulu kaler koko.

4. aku nak perfume code.sebab perfume ku dah habis :(

3. aku nak jam tangan perempuan DKNY ni. sebab jam aku macam budak budak :( yang ini terpaksa letak gamba.

2. trip BERCUTI 2 hari 3 malam tak kisah ke mana2, tanpa ada perasaan risaukan OR tak siap.mm takde reason, cuma aku nak bercuti.dari hari tu lagi :(

1. disebabkan 4 hadiah tu sume murah2, so yang no 1 ni kena lah mahal sikit n karut..bolehtak aku nak condo yang macam kat tropicana damansara tu?hehehe.aku nak yang mengadap padang golf tu tau.


THE PERSON WHO TAGGED YOU IS
shafiq

5 IMPRESSIONS OF HER/HIM

1. sangat baran..,
2. tapi suka tolong orang (ape combination ni?)
3. jiwa jiwa + sensitif
4. sangat kuat makan (input)
5. dan cepat pegi toilet (output)

MOST MEMORABLE THING SHE/HE HAS DONE FOR YOU

shapik kerepek selalu tolong aku bile tak reti buat OR.diala juge jiran dan kawan seumpatan.the most memorable thing he has done is : buat lampu hp jadik torchlite sebab jalan nak ke tempat parking sgt gelap.aku ni rabun skit.

PEOPLE YOU WANNA TAG
oke aku tag sape yg tak dapat menda ni lagi.
1. ada ruru
2. kak aida
3. zaid

4 comments:

sHafiq said...

ahahaha
cepat baran cepat cool down ar..eheheh..=P

rucAlica said...

eleh.cepat baran je.aku tak tulis pun cepat kool down.
koh koh koh

ruru said...

aku pun kena tagged ke...uhuks

rucAlica said...

ye ruru.g buat cepat!