Tuesday, May 20, 2008

assesment yang bakal tak berjaya

ini pertama kali aku tak sabar cuti hujung minggu aku habis.tak sabar tggu selasa.ada orang yang aku rindu dan ada banyak kerja kat pejabat!..haih..

pasal assesment hujung minggu lepas...ialah P E N A T.macam nak menangis pun ada..memang meletihkan mental dan fizikal..hey ada 8 orang tarik diri tau..mmg mental okkk..apepun aku berjaya habiskan assesment tu walaupun sbnarnya aku rasa macam tak dapat pun hahah..takpelah sekurang2nya bg aku yg pemalu ni okla dapat kawan2 baru dan pengalaman.jadilah kan? :)
tapi penatla..sampai sekarang pun kaki sengal lagi tau :(
pagi ini sampai2 ofis aku buka emel tengok manager mintak aku brief pasal prototaip..padahal aku tengah cuti..rasa takut dan bersalah sangat sebab cuti..tapi aku dah apply awal dan dah approve dah..so, if you are reading this kak zura,(but i hope not) sorry sangat, lisa punya telefon plak hari tu tak dapat terima mesej..

hey ofismates, korang pegi gabai time aku sakit kaki.mistilah tak dapat ikot.jahat! meh bg aku tgk gambar korang!!

9 comments:

Ruby League... said...

lisa berlari?

rucAlica said...

kenapa tak percaya ke.
aku jumpa seseorang kat sana jai.
he he he.

sHafiq said...

eh..?
seseorang..cayalah..akhirnya..ahahaaha

@dDy@ said...

chaiyok....mesti lulus nyer ca...
dun wori....

rucAlica said...

shapik,
apemenda yg ko nak kerepekkan ni sbnrnya he he he
shapik = kerepek



kak aida,
ni saya sayang kak aida ni..alah sy cuba2 je pergi
kak aida = muah2

@dDy@ said...

muah2 jugak kat awak...
hehehehe......
x salah mencuba. tp cepat sangat wat kesimpulan tu yg salah...
ahakksss....

:D

kasut-gombak said...

ala, lukisan kuceng2 ko aku xlukis lagi.

sori!!!!!

rucAlica said...

kak aida,
hehe saje tanak harap2 sgt



kasut,
ala kasut ni..nasib baik ada pablo ngn rhubarb nhanania hehe

@dDy@ said...

sumtime kite kene mengharap tau...p terlalu mengharap jgn, terlalu memberi harapan pun jgn..biar seimbang...heheheh
;)