Saturday, May 10, 2008

esok hari sabtu

dah lama tak jumpa abang kuning aku dan buat dia jadi senapang..lagipun dia dah sebulan tak mandi.nak kena mandikan ni.asyik masuk longkang je.dah bau lipas dah.
tapi malas la nak balik kajang.......
SAYA LIAT JE NAK BALIIK KAJANG SEKARANG TAU....:P
aku dah berubah e? apa salahnya kan.
kamu semua, semalam berakhir kerana hari ini nak bermula.

to budak opis: jadi ke tak nak g mandi sungai ni?

hari ini aku aku dah siapkan OR.yay!tapi belum print compareIt lagi..aku pun print lah..hari ini shafiq bagi compareIt version baru.jadi akan kuguna version yang baru mula hari ini..

version baru ni, aku tak buat setting pun.main print aja.lepastu dengar bunyi printer tu tak henti-henti mencetak.seminit, aku biar..2 minit, aku jenguk2..lepastu 3 minit aku tak sedap hati..sekali datang kat printer, dah print tebal macam kamus dewan bahasa.he he he.
aku tekan2 interrupt pun dia buat tak tahu jugak.print jugak lagi..

lepastu kantoi dengan syazlin dengan aizu.kesian derang sbb sume paper dah jadi recycle..

jadi hari ini aku berjaya rosakkan satu rim paper.

he he he..
ohye aku dah tukar no.telefon tau.sukatilah kenapa nak tukar.sape nak number aku g email aku skg ek.

7 comments:

sHafiq said...

ahahaahah...ratu printer telah muncul..cayalahhhhh..ahahahaah..=P

Ruby League... said...

Patut la xybase tokleh nak untung! Ada makhluk pengikis harta syarikat.... ahaks!

Ruby League... said...

请更新

rucAlica said...

shapik,
ko jgn nak letak nama macam2 ye.aku ugut ko kang :P


panadol,
ko pun sama.jangan nak sebelahkan xybase.er ape benda ko tulis tu.maksud dia lisa comel ke?

Ruby League... said...

请更新 - tanya la sapiq... dia paham

rucAlica said...

dah ty dah shapik kata maksud dia lisa cumel.
ngeeee~

Ruby League... said...

itu sbb.. dia nak mengorat kau....