Friday, March 28, 2008

last day min

tan hong min yang bekerja di opis aku kini dah tak bekerja lagi.sedih pulak sorang-sorang nak berenti.aku pun berentilah camni.nak notis cepat2.nak mogok lapar byk2.ingat aku tak suka ke berenti?mengenangkan kena bayar kereta je aku keje lagi katsini.kalo tak dah lama aku menganggur tau!


last day min kami xybase sekeluarga pergi makan2 di Carls Jr.komen tentang mkanan tu, okailah.cuma memula aku risau tak halal je.pastu nmpk tanda halal tu,okailah.

yg aku suka ialah lukisan budak2 sekolah kat dinding dekat Carls Jr tu..ape nama dia ye?mural ke ape.ha benda tulah yang aku suka.ada gamba tapak tangan la tapak sulaiman la..macam2.gamba jai pun ada kat situ.pandai budak2 tu lukis.dah snap dah tapi tak bawak kabel handphone.tak boleh nak tunjuk kat sini.takpelah lain kali aje.he he he.

selain makan2, budak2 ni plan nak prank si tan hong min ni.dengan sopannya aku pun turut membantu si prankster2 sekalian (shafiq jai zaid nany raje kam erme yasmin alin sume tak terkecuali okkk)dengan menyediakan bahan2 nya.bahan2 kumuhan plak tu.bahan2 tersebut nak dibaling pada min.....

koh koh koh.
gile keji derang ni.


to min : selamat bekerja baru..jg diri baik2 k!

6 comments:

Ruby League... said...

Aku sentiasa menjadi sumber inspirasi semua org... kanak2 tidak terkecuali....

rucAlica said...

okai beta dah tak dapat berkata apa-apa lagi.pergilah find out sdr lukisan lelaki kucing kat Carls Jr.sedangkan jai sendiri pun dah mengaku..

me3n said...

jadi ko pong terlibat sama laa? baru ingat nak bagi duit claim carls jr ari tuh, cancel laa klu cenggini.

rucAlica said...

jgnla jgnla.aku cuma tolong menolong aje.mana ade nama aku dalam list prankster2 tersebut.aish ko ni.

okai aku claim mileage jelah bole?

sHafiq said...

eh..ak pun nak claim leh?eheheeh

rucAlica said...

sila2.claim pada yang berhak saja tau iaitu min.