Friday, March 14, 2008

howlyshitto

aku dan 2 orang.
orang pertama..

si dia buatkan pagiku jadi gelap.bukan cuaca yang gelap tetapi suasana tu yg gelap.tahap stress makin melampau-lampau pulak..aku stress sendiri lalu takleh nak buat kerja...dahla kne submit sebelum tengahari.
terbaik!

aku rasa dia tak suka kat aku.
lantak lah...aku tau dia baik, mb diri aku di bawah pengaruh emosi yang meleleh.
atau mungkin putaran angin dalam ruang diafragma dia tak begitu baik.atau aura seorang ketua mestilah terasa berbahang, paling tidak pada telinga aku ini..
tapi dia tak buat ape2pun.
dahtu kenapa aku rase dia tak suka aku?

ah hari ni je kot.takpe ca takpe chill chill

orang kedua..
sebenarnya orang ini penting wataknya dalam hidup aku sejak 2 menjak ni.tapi cam tak adil untuk aku kata macamtu sbb dia sebaliknya..alah biaselah manusia suka berasa penting..dem tetiba aku tertanya pentingkah aku melempang pp sendiri sbb asik pk bukan bukan hari ini?

sakit tau kena lempang?
ni yg aku rase nak merabak ni.

aku sangat not in the mood sekarang..

3 comments:

Ruby League... said...

Err... hmm.... tadi macam nak teka siapa mereka.. skang malas lak.. hahaha...

sHafiq said...

rasa cam tau je orang pertama tu..tapi betulkah..?uhuhuhuh

rucAlica said...

ini bukan kuiz teka teki lah..
korangla tu orang 2 orang tu.

nyeh nyeh nyeh