Tuesday, March 18, 2008

hujan yang indah

2 mug besar kfc aku buat milo panas.aku yang comel dan tidak berdaya ni memang suka minum milo...kalo pegi mana2 mesti nak milo..takpun ribena.sedap!buat milo panas banyak2 memang best bila hujan2 camni.suka hujan kat pejabat.kat tingkap boleh nampak padang golf.boleh tengok bintik2 air hujan nanti..putihje.macam kita hembus nafas kat situ..meja aku jauh dengan tingkap..tak best bukan?sbb tula aku letak 2 ekor robot atas meja. 1 warna hijau dengan merah.1 lagi warna oren dengan putih.yang robot merah hijau ni dia yang bagi.ada topeng belang2 pastu ada 4 senapang.garang muka dia (robot ni)..dekat monitor ada 3 ekor dolls.aku rasa yang berambut purple ni macam aku.comel dan sopan.hahaha!!

cerita ceriti ini dimasukkan di entri ini kerana aku happy.milo panas,hujan, robot2 buat aku rasa senang.
:) kerja aku dah siap.
koh koh koh.
leganye hati.

6 comments:

Ruby League... said...

tak paham!

me3n said...

2 mug? bagi ku satu?

rucAlica said...

er maaf!maksud saya 2 kali dalam mug yg sama.
he he he.nnt saya pertimbangkan permintaan anda min.

rucAlica said...

ish panadol kenapa la ko salu tak paham perasaan aku???

sHafiq said...

ko ni ad3ck..tak abis2 nak pow orang..iskh3..=P

rucAlica said...

tah adek ni kocik2 dah nak pow org?
dah besar nk jadi apekah?
ehehe