Thursday, June 12, 2008

si gagal lagi

ini cerita sedih.
baik jaga2 aku tengah sedih ni.

eh aku dah hitam sebab pegi sunway lagun ngn adik2.best gile la.rasa nak pegi lagi.abih lebam2 badan ntah apa yg aku langgar tah.
tapi bukan nak cerita pasal ini.ok sambung blk cite sedih.

december lepas aku timbang berat badan.macam biasa jela, selalunya itula berat badan ideal sejak bertahun tahun.memang tak turun, tak naik.macam itula aja.

baru-baru ini aku timbang lagi.boleh tak naik sampai 6 kilo???stress gile rasanya.dalam masa 5 bulan aku naik 6 kilo.kaki besar.patutla seluar sume tak muat.g memane pakai sua cerut je

:(

benci aa.

jadi sejak minggu lepas aku cuba la nak berdiet.ha jangan nak suruh aku exercise.bukan malas alasan nya, tapi aku tak ada masa.he he he.
jadi aku ingat cara terbaik ialah dengan jangan makan.memang semangat tengah berkobar2 macam jalur gemilang je dahni.
cntohnya semalam kut.dengan jayanya makan kacang je time lunch.
tapi malam makan nasi ngn sotong kunyit ngn tomyam plak lagi.hancur.

jadi, pagi tadi datang office berazam nak diet.tapi sampai je bebudak office ajak g cafe tau.terus je ringan mulut order mee goreng ngn telur mata.
hampeh.camne aku nak diet ni.

waaa!!!!

6 comments:

sHafiq said...

diet bukan penyelesaiannya..eat less walk more..eheheh..

Ruby League... said...

wah.. pakej lengkap tuh.... Gemuk, pendek, itam... hehe... gurau jer... ala... jgn la naek lif.. turun naek.. ko pakai jer tangga..

kasut-gombak said...

puasa je..

Ruby League... said...

kasut makan byk pon.. still d panggil kasut.. tak penah d panggil PO si panda kungfu

me3n said...

ku cadang pi n balik keje jalan kaki? ok kan? ;p.

rucAlica said...

cafik,
okei.eat less walk more adalah moto hidup aku lepasni.


panadol,
ko ni pantang ade kesempatan nak mengutuk aku.hoi nak kena belasah ke?hehe.


kasut,
aku pun rasa kena puasa.tapi sama gak kalo ku hentam sahur ngn buka sedap2 hahah


panadol,
ko la po si panda kungfu tu..tang perut tu paling sama sekali


cik adik,
ok ini yang aku perlukan.idea.
aku tak kisah berpeluh pelah cuma nnt timbul bau yang tak menyenangkan macamne?