Tuesday, June 3, 2008

mood baik

:)
bulan ini bermula baik..walaupun suanana office suram, sebab semua pun sibuk tapi aku rasa ceria pulak..asyik menyanyi aja.hahaha..kesian shapik kne dengar..peduli lah dah mulut ni nak menyanyi.hidup berwarna warni macam iklan cat nippon.kunun2 buih cat tu bergolek-golek menyimbah aku la tu.tu yang happy je tu.

sekarang ini aku makan sumi jelly.intan bagi.shapik pulak tgh lipat kertas jadik bintang.er..hehe..dia mmg kreatif.yelah, sedang bersenang senang la ni. OR dah siap :P

hari ini ada yang bercuti..yay baru boleh aku lunch sama-sama...padahal semalam baru je mkn sama.ohye selamat hari jadi jejaka cute.saya harap anda suka dengan hadiah kecil saya tu.hehehe.pening kepala aku mencari hadiah untuk dia ni.nasib baik jumpa.rasa nya sesuai, cuma tak sempat nak beli kad..semalam selekeh aje keluar menyambut, kesian dia.dalam kepala ada plan untuk dia, tapi tak sempat nak buat..macam mana, banyak pulak kerja kat office sekarang, jadi takpelah, plan tu boleh jalankan tahun depan je kut? heheheh

weekend lepas aku habiskan dengan pergi ofis..nasib baik ada yang sanggup temankan aku..ohye ada juga pergi kenduri kahwin.to ija n faizal, selamat pengantin baru k.semoga bahagia ke akhir hayat tau.comelje ija pakai baju pengantin kaler gold..

aku nak pakai kaler ape eh kawen nnt?mm kaler silver cantik jugak.

hah berangan!
sambung balik mkn jelly.

8 comments:

Ruby League... said...

lalala... hi!

rucAlica said...

lagu ape tu jai?

me3n said...

ini macam angau nak kawen je. awat da gatal sangat ke? eheheeh tak3. jk. gurau2. ;p.

sHafiq said...

ad3ck
ak sokong ko bro..ahahaha

nhanania said...

aku rs ad3ck yg da gatal nk kawin.. siap ckp da x sabar lg tuh..uihhh

lica mn cite g Genting? gmbo2 mn?

rucAlica said...

cik adek,
ko ni adek, ko yang nak kawen aku lak yg dipersalahkan..


shapik,
jgn nak sokong sgt budak adik tu.



nhanania,
itula pasalll..stress aku ngn adek.ko plak bile nany hehehe...
nnt aku kasi ko tgk gamba genting aku yg taun lepas..yg haritu tak jadi pegi daa

Ruby League... said...

lagu gagal PAC

rucAlica said...

eh result PAC dah kua ke..bukan july ke?
he he he nmpk sgt aku gagal tu yg taktau menahu tu