Saturday, June 7, 2008

penggagal

ye, dunia..
aku gagal assesment tersebut.

he he he tapi aku takdelah berharap, aku tau memang aku tak layak just pergi pun sebab mencuba.tutupjelah cerita asesment aku si gagal ni.

anyway, 5 June ialah harijadi the greatest man in the world iaitu en.harun.selamat harijadi, abah.
jadi, mood aku minggu ini masih sangat baik...
..until yesterday.

semalam aku diganggu seksual oleh lelaki miang dalam keretapi-terhegehhegeh-malaysia (ktm).mangsa raba.
kebodohan apekah?syaitan betul.benci!benci!ini yang buat aku menyampah nak naik public transport ni.

disebabkan itu pagi tadi muka aku masam aja dalam tren.takda dah nak senyum2 kat makcik2.tak kuasa dah nak duduk tempat rollercoaster.malas dah nak tengok orang homeless bangun pagi garu mata.

benci.

7 comments:

Ruby League... said...

lisa d "tuuuuuttt" dalam tren? kenapa ko tak lempang jer dia! tak pon jerit jer kuat2.

rucAlica said...

itula..aku taktau ape yang nak dibuat time macamtu..tak terfikir ape.yang aku tau aku takut n marah je.
grrr...

sHafiq said...

kan ak dah ajar camne nak handle..kalo kena lagi(harap2 tak ar)..ko sepak je keseganan dia..

segan = malu yer rakan2..ehehe...aish kamu ni..lisa..lisa..haish..

me3n said...

apsal tak bagi bek-hen satu?

rucAlica said...

shafiq,
masalahnya aku yg segan nak buat camtu :( takpelah pasni aku bwk pisau aku cucuk keseganan dia.


adik,
aku tak terpikir nak bg bekhen..lagipun dia lagi besar dari aku.tapi lepas ini takkan bg can dah.akan ku bekhen je tanpa byk soal.

Ruby League... said...

Asik bagi bekhen jer... bila nak update?

rucAlica said...

panadol,
asik nak updet je..bile nak bekhen.hehe esok aku janji aku updet.OR byk aa!