Friday, July 11, 2008

cerita kenduri

lamanya tak update.cam rindu plak..hari ini macam ada masa sikit la so bolehla update satu dua cerita :) kali ini siap letak gamba sekeping 2.bolehla kan ye?

last weekend ada kenduri kawen kat PD.aku dan centa hati tumpang kereta jai.ye, kami lah makhluk yg berada menjaga jai dan gf dia.bahaya! pagi2 dah pegi ramai2 dengan team mida dan ex team mida hehe.tapi tak macam pergi kenduri tau, lebih pada pergi piknik.heee..lepas kenduri kitoang g mandi-mandi pantai.

sampai pantai aku n centa hati ku terus loncat dalam air.lepastu baru jai ngn wawa.pastu budak2 mida sampai sbb derang ni pegi shopping dulu tau.aku tak beli apepun cuma paw iqbal selipa roxy anyam2 je hahahaha.so kami sume mandi sampai hitam2.sampai sekarang tak hilang lagi sun tan.

time ni macam2la yang boleh dilihat.ada yang jadi jerung, yg jadi ikan duyung.hehe.seronok jugak.pastu wawa ajar aku floating.pastu main banana boat sampai terhantuk hantuk.

mm..sebenarnya kan..haritu aku ade tertumpahkan kuah rojak dekat beg Hani...heee tapi tak mintak maaf sbb takut.dah bersihkan before dia perasan.so hani if you are reading this, sorry sgt2 k. lisa takut nak ckp haritu.tapi sumpah tak sengaja.

kesimpulan nya mmg best la pegi PD tu.pasni nak pegi lagi mandi.

so here are some of pics taken masa kenduri.time mandi takleh letak sbb kurang sopan.


lica, iqbal, nurun, ohm, and milia
jai and wawa

suma perempuan2 yg pergi pada hari itu.wawa capture gmbr


okai pasni leh update pasal perpindahan level dan reply tag jai si jahat.
taaa!

2 comments:

Ruby League... said...

"aku dan centa hati tumpang kereta jai"??? yg mana? tak perasan lak ari tuh! heh

rucAlica said...

yelah yelah tak perasan tak perasan