Thursday, July 24, 2008

brr brr bunyi perut

hellow!!
hari ini mood saye baik ala2 mood cemerlang..harapan pada hari ini ialah bergembira dan bersenang lenang..haha terkutuk betul..sampai2 office aje terus nampak OR atas meja.atas OR ada tulisan besar..FAILED! dengan tanda seru yg bulat.hehe..stress tak?hai..OR failed pun masih boleh gelak2 lagi.yelah takkan nak emo pagi2 ni kan.dah kata mood baik.

jadi semua, hari ini aku puasa tau. haha.

semalam pun puasa. tq iqbal kejutkan sahur..harap berjaya sampai azan magrib nanti...bersemangat ntah ape2.aku ada 4 hari lagi nak ganti ni.lagi satuhal boleh kurus sikit.kecewa betul tengok diri yang semakin shapeless nih.takpe, habis pose ganti ni musti kurus sikit punyelah.fuh fuh.

eh malamni nak buke ape.aku terbayang nugget mcD la skgni.kenapa tah
:(

last weekend aku pegi rumah asma..dia amik kat lrt universiti..best jugak lama dah tak jumpa dia.pastu pegi amek ciwa kat bangi, dia baru balik dari uk..kitorang pegi makan2, nyanyi2..:)

jadi hujung minggu ini..apekah plan.aku pun taktau..mb leh window2 ngn kaklong..ada satu kasut yang sangat yummy, aku jumpa kat one utama few weeks ago.SUMPAH cantik gilela..beta mesti mendapatkannya!!!!

eh tapi gaji lagi seminggu la..takpe kaklong kan ade to mend my broken wallet :P

apekah plan korang hujung minggu?aku nak tiru.

No comments: