Thursday, December 4, 2008

big is beautiful

adik aku yang bongsu badan dia debab.manja melampau.asyik suruh ayah aku garu belakang dia aje.mandi pun suruh orang teman.aku selalu marah dia sebab aku taknak dia jadi terlampau manja.

tapi dia la adik aku yang paling manis skali.kalau demam dia lah yang rajin picit2.kalau sedih dia akan tanya kenapa.kalau makanan dia akan simpan untuk semua orang.dan diala paling rajin menolong kalau nak suruh ambik apa2.

sejak dua menjak ni aku selalu je geram dengan perangai manja dia tu.macam aku cakap, aku taknak dia jadi terlampau manja.

sekarang ni balik balik keje je aku tengok dia tengah bergolek depan tv tengok sinetron indon.cuti-cuti sekolah memang dia guna untuk bermalasan jela.
aku pegi keje dia golek depan tv tengah tido (dia suka tido depan tv)

aku balik keje dia golek depan tv tengah tengok tv (tempat sama dia tido semalam)
esok aku pegi keje dia golek depan tv tengah tido (dia suka tido depan tv)
aku balik keje dia golek depan tv tengah tengok tv lagi!! (tempat sama dia tido semalam)

memang aku lemak je budak ni.bergolek je depan tv keje nye.

"adik ni asyik baring jela..selain baring mkn n tengok tv takde aktiviti lansung..badan tu dah makin bulat dah kak icha tengok"

" alah kak icha tu jeles sebab dia kena pegi keje, takleh baring2 gini tengok tv"

aku geram betul la jawapan budakni.sebab memang betul pun aku jeles. he he he.

2 comments:

sHafiq said...

perghh...dah tukar ar..dah tak bersawang dah ni..ahahah..bagus2..siap de superdol ni..tak tahan..ahaha

rucAlica said...

hahaha aku sangap aa bosan..lawa kan superdoll ku.eleh gelakkan aku..ko pun nak letak superdoll gak kan